Kursy OBSłUGIWANIA kasy fiskalnej

Serwis wyszukanych fraz

Czytasz wypowiedzi znalezione dla frazy: Kursy OBSłUGIWANIA kasy fiskalnej





Temat: kasa fiskalna pl-fr


A co to jest kasa fiskalna, i do czego sluzy ?


Chyba domyślasz się o co chodzi: te maszynki do liczenia, które są w
sklepach, i które rząd usiłuje wcisnąć taksówkarzom...
Dokładnie chodzi o kurs obsługi kasy fiskalnej, orientujesz sie może co do
przyblizonej chociaz wersji francuskiej?
Pozdrawiam

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: kasa fiskalna pl-fr
Dans la news:bnuou2$mj0$1@nemesis.news.tpi.pl,
malgosia_bo <malgosia@wp.pla ĂŠcrit:


| A co to jest kasa fiskalna, i do czego sluzy ?

Chyba domyślasz się o co chodzi:


Nie za bardzo (dopoki Krefki' et Adam nie wytlumaczyli), myslalam reczej
ze chodzi o centrum podatkow (centre d'impĂ´ts), serio.
Kontekst jest, jak widzisz, bardzo wazny... ja mam ne codzien stycznosc
ze francuskim nie mam natomiast regularnego kontaktu z polska
rzeczywistoscia... Jakos musisz posredniczyc miedzy jednym a drugim :-)
(pozwalam sobie na ta uwage bo czesto prosisz o przetlumaczene
pojedynczych slow wyrwanych z kontekstu, a to wcale nie ulatwia
poprawnego tlumaczenia)


te maszynki do liczenia, które są w
sklepach, i które rząd usiłuje wcisnąć taksówkarzom...
Dokładnie chodzi o kurs obsługi kasy fiskalnej, orientujesz sie może
co do przyblizonej chociaz wersji francuskiej?


Orientuje sie, owszem : nie istnieje.


Pozdrawiam


Rowniez

Ewcia

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Z genialnych przemysleń związkowców.


| jak się ma polityków którzy chcą być głównymi beneficjętami prywatyzacji
| majątku państwowego to rzeczywiście mniejsze (bardzo się starają aby tak było
| a szaraczki są skłonne uwierzyć w to ;-))

ja tam wierzę przede wszystkim w to, że prywatny właściciel:


wierzyć w coś trzeba ale to trochę za mało


a) nie będzie się cackał ze związkami - strajkujecie? lockout,


możesz sobie pogadać (wyszkolenie maszynisty to jest kilka lat a nie kurs
obsługi kasy fiskalnej w hipermarkecie)


b) będzie starał się jak najwięcej zarabiać, czyli zracjonalizuje
wydatki, unowocześni tabor itp, itd,


prędzej poprosi podatnika o nowe tory i ich utrzymanie bo nie może konkurować z
np. PKS oraz ulgi podatkowe, wsparcie urzędów pracy w wyszkoleniu kadry
oraz inne dotacje bo wykonuje "służbę publiczną" i nie może być nastawiony
na zysk podobnie jak teatry, muzea czy Polski Komitet Olimpijski
(ludziom trzeba i chleba i igrzysk) ;-)


c) ręcznie sterowana gospodarka już raz doprowadziła ten kraj do ruiny -
wystarczy.


nie ma idealnej gospodarki no chyba że gospodarka budżetem domowym ;-)
Pozdrawiam

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Z genialnych przemysleń związkowców.
zeus04 napisał(a):


wierzyć w coś trzeba ale to trochę za mało


hmmm... takie pojęcia jak rada nadzorcza, akcjonariusze? w prywatnym
przedsiębiorstwie jest *relna* kontrola nad tym, co ono wyprawia.


możesz sobie pogadać (wyszkolenie maszynisty to jest kilka lat a nie kurs
obsługi kasy fiskalnej w hipermarkecie)


tak, oczywiście. studia też trwają kilka lat - i co z tego?


prędzej poprosi podatnika o nowe tory i ich utrzymanie bo nie może konkurować z
np. PKS oraz ulgi podatkowe, wsparcie urzędów pracy w wyszkoleniu kadry
oraz inne dotacje bo wykonuje "służbę publiczną" i nie może być nastawiony
na zysk podobnie jak teatry, muzea czy Polski Komitet Olimpijski
(ludziom trzeba i chleba i igrzysk) ;-)


spodziewam się, ze w pierwszej kolejności zarząda równego traktowania
podmiotów - czyli dopłat takich jak pekap.


nie ma idealnej gospodarki no chyba że gospodarka budżetem domowym ;-)
Pozdrawiam


no oczywiście, że nie ma - tylko po co wracać do skompromitowanych wzorców?

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Zmiany rozkładów jazdy od 21.01.2005
Użytkownik Krzysztof Bojda napisał:


ROTFL.
Tak, troskliwy i czuly na potrzeby spoleczne supermarket uruchamia linie
dowozace, bo to przeciez jego dzialalnosc charytatywna.
Tylko zaraz... <drapie-sie-po-glowie... czy to aby przypadkiem nie
chodzi o przyciagniecie klientow? ;-)


chodzi, ale ZTCW to w GOPie nie trzeba się legitymować paragonem z kasy
chcąc skorzystać z marketowego autobusu.
Czyli może jechać każdy, a nie tylko ten co kupuje w markecie.


Dokladnie taka sama dzialalnosc charytatywna ow supermarket uprawia
placac 500-600 zl kasjerkom za 14-16 godzin pracy.


to i tak dużo, pielęgniarka z wyższym wykształceniem zarabia 700 zł.
A kasjerką można być po podstawówce + 3-dniowy kurs obsługi kasy fiskalnej

pozdrawiam aron

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Gdzie?


Witam.

Orientuje sie moze ktos z Was, gdzie mozna zrobic kurs obslugi kasy
fiskalnej w Wawie?
Moze jakies www?


Idz do firmy worlsevice powiedz ze chcesz pracowac w markecie na kasie,
wysla Cie wtedy na kurs obslugi kasy bezplatny, potem powiedz ze juz nie
chesz pracowac bo nie. I masz juz bezplatny kurs obslugi kasy:P Co prawda
taki podstawowy.

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Posłanka z Biedronki?
gorszy wyzysk jest w szpitalach
gorszy wyzysk jest w szpitalach niz w Biedronce

pielegniarka z wyzszym wyksztalceniem zarabia 700 zl netto ( praca tez w nocy,
przy pijakach, przy zulach)

na kasie w Kauflanadzie nie trzeba zadnych umiejetnosci, wystaczy skonczyc
podstawówke i przejsc kurs obslugi kasy fiskalnej ( 3 dni).
Dodatkowo odpada wyzsza szkola jazdy bo w Kauflandzie i Biedronce nie mozna
placic karta.

a pielegniarka sie uczy kilkanascie lat i dostaje mniej niz kasjerka

panstwowe szpitale wyzyskuja bardziej niz prywatne markety

a to Polska wlasnie... Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Cena niskich cen w sklepie: raport PIP
w szpitalach to dopiero wyzyskuja
w szpitalu pielegniarka z WYZSZYM WYKSZTALCENIEM zarabia 600-700 zl.

a w markecie mozna przyjsc po podstawówce, przejsc kurs obslugi kasy fiskalnej
( 2 dni) i mozna pracowac BEZ ZADNEGO WYKSZTALCENIA

tak ze panstwo polskie wyzyskuje gorzej niz kapitalisci Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Biedronka zaprzecza: Nie było "systemu wyzysku"
w szpitalach jest system wyzysku
w szpitalu pielegniarka z WYZSZYM WYKSZTALCENIEM zarabia 600-700 zl.

a w markecie mozna przyjsc po podstawówce, przejsc kurs obslugi kasy fiskalnej
( 2 dni) i mozna pracowac BEZ ZADNEGO WYKSZTALCENIA

tak ze panstwo polskie wyzyskuje gorzej niz kapitalisci Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: a moze jakies zaawansowane szkolenia dla ON ?
ja bym tam chciała, zeby mi zaproponowano kurs obsługi baz danych, tworzenia stron www czy grafiki komputerowej albo księgowosci komputerowej - a tu proponują kurs obsługi kasy fiskalnej, szwaczki, florystyczny, kosmetyczny (manicure, pedicure) rejestratorki medycznej, w najlepszym razie opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych. A ja mam wyzsze wykształcenie (podwójny magister na dwóch dobrych uczelniach), niestety nie mogę wykonywać żadnego z wyuczonych zawodów.

Chyba zdecyduję się na tego opiekuna i zatrudnię się w Domu Pomocy Społecznej, 900 zł to zawsze więcej niż nic, prawda???

Chyba zdecyduję się na tego opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: a moze jakies zaawansowane szkolenia dla ON ?
awanturka napisała:

> ja bym tam chciała, zeby mi zaproponowano kurs obsługi baz danych, tworzenia st
> ron www czy grafiki komputerowej albo księgowosci komputerowej - a tu proponują
> kurs obsługi kasy fiskalnej, szwaczki, florystyczny, kosmetyczny (manicure, pe
> dicure) rejestratorki medycznej, w najlepszym razie opiekuna osób starszych i n
> iepełnosprawnych. A ja mam wyzsze wykształcenie (podwójny magister na dwóch dob
> rych uczelniach), niestety nie mogę wykonywać żadnego z wyuczonych zawodów.
>
> Chyba zdecyduję się na tego opiekuna i zatrudnię się w Domu Pomocy Społecznej,
> 900 zł to zawsze więcej niż nic, prawda???
>
> Chyba zdecyduję się na tego opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych


Takie kursy są - poszukaj. W jakim miescie mieszkasz ? Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: MPiPS: znaczący spadek bezrobocia w kwietniu
Praca w hipermarkecie to zarobek rzędu 60 - 90 zł
Os pensji musisz odjąć "potrącenia" 1500zł za kurs obsługi kasy fiskalnej (nawet, jak masz na nią papiery), klauzulę o "odpowiedzialności majątkowej", klauzulę o pokryciu strat niesprzedanego towaru, opłatę za fartuszek itp. Po odjęciu od płacy 600 zł za pełen etat (oficjalnie 1/2) pozostaje mniej niż 100 zł., a w niektórych miesiącach 0 zł. (wystarczy, że ochrona podłoży do kasy 3 fałszywe stuzłotówki). Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Czy PUP znalazł Wam pracę?
Dokładnie tak ja byłam bezrobotna 5 lat. I nic mi nie pomogl żadnego kursu,
szkolenia. A prace mi proponowali w zieleni miejskiej miałam sprzątac ulice.
Odmówiłam i mnie wypisali.A jak organizowali kurs obsługi kas fiskalnych to
powiedzieli ze przekroczyłam granice wieku. Miałam 27 lat!!! Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Wrocławska prokuratora bada Kaufland
BOJKOT SZPITALI!!!
trzeba bojkotowac szpitale
pielegniarka z wyzszym wyksztalceniem zarabia 700 zl netto ( praca tez w nocy,
przy pijakach, przy zulach)

na kasie w Kauflanadzie nie trzeba zadnych umiejetnosci, wystaczy skonczyc
podstawówke i przejsc kurs obslugi kasy fiskalnej ( 3 dni).
Dodatkowo odpada wyzsza szkola jazdy bo w Kauflandzie i Biedronce nie mozna
placic karta.

a pielegniarka sie uczy kilkanascie lat i dostaje mniej niz kasjerka

panstwowe szpitale wyzyskuja bardziej niz prywatne markety

a to Polska wlasnie... Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Nowe umiejętnosci
Nowe umiejętnosci
KOmu udalo sie ostatnio nauczyc czegos nowego np.opanowac trudny
przepis,zrobic kurs czegos lub cokolwiek..Ja chwale sie tym,ze bedac
szydełkarą dopiero teraz,ostatnio nauczylam sie łączenia elementow(moze komus
cos to mówi?),a dzisiaj (mimo stazu w kuchni dlugiego) robie pierwszy sernik.
Oprocz tego dwa lata temu zrobilam kurs komputerowy i kurs obslugi kasy
fiskalnej.No to zapraszam do chwalenia sie..
Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: ☺ Bezpłatne Szkolenia Kwalifikacyjne (Mogielnica)
☺ Bezpłatne Szkolenia Kwalifikacyjne (Mogielnica)
Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica informuje, że dla Mieszkańców Gminy Mogielnica będą organizowane następujące bezpłatne szkolenia kwalifikacyjne, na które Gmina otrzymała dotację:
► prawo jazdy kat. C,
kurs drwala – operatora piły spalinowej,
kurs obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem.

Dla 10 osób zostanie zorganizowany kurs komputerowy (pakiet Office, poczta elektroniczna, internet).

Osoby biorące udział w szkoleniu muszą pozostawać bez zatrudnienia (w tym osoby zarejestrowane jako bezrobotne lub poszukujące pracy) i należeć do jednej z poniżej wymienionych grup:
• osoby pozostające bez zatrudnienia przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy w ciągu ostatnich dwóch lat
• kobiety (w tym zwłaszcza powracające oraz wchodzące po raz pierwszy na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dzieci)
• osoby do 25 roku życia
• osoby niepełnosprawne
• osoby po 45 roku życia
• osoby pozostające bez zatrudnienia zamieszkujące w gminach wiejskich i miejsko – wiejskich
• osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych

W programie weźmie udział 20% kobiet.
Zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się do Urzędu Gminy i Miasta Mogielnica, ul. Rynek 1, pokój nr 9 /podatki/ albo nr 10 /księgowość/ w terminie do 10.09.2008 r.
Ilość miejsc ograniczona.
Decyduje kolejność zgłoszeń Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Praca dla każdego
Witam, Mam na imię Ewka. Bardzo zainteresowała mnie dana oferta czy jest ona
nadal aktualna?? Ucze sie w policealnej szkole wiec mam sporo wolnego czasu i
ukonczyłam kurs obsługi kasy fiskalnej.Czekam na odpowiedz, pozdrawiam ciplutko.
Mój adres mailowy to: ewcia_k@gazeta.pl Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: W bielskim pośredniaku wprowadzili numerki
szkolenia,kursy-ha ha ha
Ciekawe czy te zwolnione z Bielkonu kobiety znajda pracę w tych centrach handlowych-jak zapewnia p.Stokłosa..Mozna sie domyslić,ze ma na mysli przekwalifikowanie się tych kobiet oferując im zrobienie kursu obsługi kasy fiskalnej..i myśli,ze ktos ich zatrudni.Takie gadki wciska ludziom PUP zapewniając,ze po taaakim kursie znajdzie sie prace w handlu-nic bardziej mylnego.Zrobilam taki kurs kilka lat temu i szukajac pracy w sklepie slysze,ze zatrudnią mnie,ale musze miec praktykę i wykształcenie handlowe,nie mowiac o tym,iz na kasie sklepowej trza sie przyuczac i tak ok.pół roku."Polecam" rowniez zrobienie kursu obsługi komputera,po którym bedzie sie tak samo zielonym jak przed-oczywiscie kurs ten nie ma wzięcia u ewent.pracodawcy,nie ma to dla niego znaczenia.A tak nas zapewniano,ze po tych kursach pracodawcy bedą sie o nas zabijac..

Tak przy okazji-chciałabym sie dowiedziec ,czy komus po tych kursach z PUP udało się znależć prace.. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Tajemniczy inwestor na horyzoncie. Czyżby to by...
Wychodzi na to,że wszyscy dobrze wykształceni częstochowianie muszą
wyjść na przeciw propozycjom,jakie miasto będzie miało do
zaoferowania, oczywiście w ramach ofert pracy dla tych ,którzy
dotychczas jej nie mają.I tak dla wszystkich absolwentów
Politechniki Częstochowskiej,Akademii Długosza,Wyższej Szkoły
Zarządzania, Akademii Polonijnej ,zorganizuje się kurs obsługi kasy
fiskalnej, jak miło i grzecznie obsłużyć klientów itd. Nasuwa się
jedno pytanie: po co się uczyć, w takim mieście jak
Częstochowa,skoro i tak jedyną pracę,jaką możesz tu dostać,to
sprzedawca. I to też trzeba czekać,aż wybudują market. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: SZUKAM PRACY - kobieta handlowiec.
SZUKAM PRACY - kobieta handlowiec.
Poszukuję pracy.Kobieta 25 lat.Wykształcenie średnie handlowe. Bardzo małe
doświadczenie w handlu.Pracowałam jako fakturzysta. Umiejętności: prawo jazdy
kat.B, kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość obsługi komputera oraz
Internetu, podstawy w Office. Kiepska znajomość języków-angielski (podstawy w
mowie i piśmie), rosyjski tak samo. Potrafię dobrze recenzować, streszczać,
interpretować wiersze. Studiowałam filologię polską(nie ukończyłam), lecz
jestem dobra w pisaniu prac. Jeśli ktoś miałby jakieś informacje proszę o
kontakt na maila-zakochana4ever@wp.pl. Serdecznie dziękuję. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Abp Józef Życiński o wyzysku w hipermarketach
szkoda że abp nie wspomniał o pielęgniarkach, które moim zdaniem są bardziej wyzyskiwane niż kasjerki w marketach i to przez PAŃSTWOWE szpitale.

w markecie można pracować po szkole podstawowej, kurs obsługi kasy fiskalnej trwa 2 godziny, w Kauflandzie i Biedronce odpada dodatkowo wyższa kasjerska szkoła jazdy czyli karty płatnicze.

A pielęgniarka z wyższym wykształceniem albo po 20 latach pracy zarabia 700-800 zł w PAŃSTWOWYM szpitalu. To jest dopiero wyzysk. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Abp Józef Życiński o wyzysku w hipermarketach
wiele firm powstało za łapówki. W Polsce często inaczej się nie da.

co do głodowych pensji. Moim zdaniem hipermarkety i tak płacą lepiej niż szpitale. Żeby pracować w markecie wystarczy mieć ukończoną podstawówkę i przejść kurs obsługi kasy fiskalnej ( 2 dni).

a PAŃSTWOWE szpitale płacą pielęgniarkom z wyższym wykształceniem lub 20 letnim stażem pracy 700 zł. Kto tu bardziej wyzyskuje? Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: nie mogę dostać pracy bo mam wyższe wykształcenie?
Wujek dobra rada prawi:
Przeciez to dziecinnie proste:

Prace - przez agencje masz.
Jesli szukasz identycznej pracy, tylko nie przez agencje, to juz polowa sukcesu.
Wiekszosciowa polowa wrecz, taka 75%-owa.

Wyksztalcenie wyzsze -cokolwiek to oznacza- najnormalniej w swiecie przemilcz -
wypelnij jakos sensownie zyciorysowa dziure (nie rob z siebie Staszej Managerki
ds Zarzadzania Swoim Przelozonym), i w ten sposob poprobuj poszukac tej pracy.

Skoro jak piszesz tylko szukasz po prostu jakiejs biurowej pracy, wyzsze
wyksztalcenie jest Ci tak potrzebne jak pszczelarzowi przejscie kursu obslugi
kasy fiskalnej, tudziez bokserowi kurs szydelkowania progresywnego.

To kraj o bardzo praktycznym podejsciu. To nie Polska 2002-2004 gdzie
trzyjezyczna osoba, ktora nie wykaze sie znajomoscia VB w Exceluw kontekscie
dynamicznych relacji MS Accessa i SQL nie zostaje dopuszczona do losowania CV
sposrod wygranych kandydatur na wstepne 6-etapowe interview na stanowisko
mlodszego asystenta sprzataczki w sklepie miesnym w ramach rzadowego progamu
"Teraz Mlodziez".

Daj sobie z 4-6 tygodni i opieraj sie glownie na tym, ze lubisz to robic,
podkreslaj, ze robisz to juz od wtedy a wtedy, sprawdzilas sie i szukasz po
prostu czegos bardziej stabilnego.

I sie zobaczy, pytanie ktore tak Cie drazni - nie padnie.
Powodzenia.

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Niechętne wypisywanie L4
Sekretarka to sekretarka i własnie za wypisywanie ma płacone.
Mozna powiedziec że jest od tego jak du pa od srania.
Ale...pielegniarka to juz nie sekretarka i nie ma obowiazku odwalac roboty za
lekarza,bo nikt nie raczy jej za to zapłacic.
Chyba ze prywatnie ma ochote komus usługiwac,ale to juz juz jej osobista sprawa.
A z tym podwójnym płaceniem slav to tak, jak Pani w sklepie,ma płacone za
obsługe klienta,pełna obsługe tzn.pokroic,ukroic,zapakowac,przyjac i wydac
pieniadze ,obsługiwac kase fiskalna itd itp. Przecież kasa fiskalna to tez nie
jej sprawa ani wymysł.Musiała skonczyc kurs obsługi kasy fiskalnej i to pewnie
na swój koszt.Niech przedstawiciel MINISTERSTWA FINANSÓW pofatyguje sie do
sklepu i obsługuje kase. Jaki to interes Pani sklepowej?
Wyobrazasz sobie sytuacje ze idziesz na zakupy i oprócz rachunku za towar masz
równiez rachunek za:
-miła obsługe 5,-zł
-udzielnie informacji na temat towaru 2,50-zł
-pokrojenie wedliny 3,20-zł
-zapakowanie wędliny 1,50-zł
-obsługa kasy fiskalnej2,30-zł
-itd.itp.
Naprawde poprzewracało WAM sie w głowach.
Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Samodzielna mama- koszty utrzymania
Pelagaa!
Zrobiło mi się okropnie głupio bo napisałam, że zazdroszczę niektórym emamom
ich wynagrodzenia... Nie miałam zamiaru pokazać siebie w złym świetle, nie
tryskam jadem bo innym wiedzie się lepiej, to prawda, że jest mi ciężko i
ledwie wiążę koniec z końcem, ale nie jestem zwistna... Chciałabym móc
poszerzać swoje kwalifikacje, ale to nie dzieje się za darmo, a ile razy można
iść na kurs obsługi kasy fiskalnej sponsorowany przez PUP... Nie jestem
zawistna ani tak zazdrosna, żeby dawać temu upust na forum, nie tego zresztą
zazdroszczę... tylko tego, że jesteście bardziej spokojne o swoją przyszłość
ode mnie, tego, że macie w razie czego z czego zrezygnować... bo ja już
zrezygnowałam prawie ze wszystkiego... Jeśli kogoś uraziłam swoimi refleksjami
to przepraszam nie chciałam być uszczypliwa... Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Co za nudny wykład
Ja zapisałam się do Europejskiego Centrum Edukacji w Opolu, prowadzą oni projekt Klub Aktywnych Kobiet , projekt ten jest skierowany do kobiet bezrobotnych ale niezarejestrowanych w PUP lub KRUS, udział jest bezpłatny. Mają oni różne kursy, ja zapisałam się na kurs księgowości komputerowej, który zaczyna się pod koniec kwietnia, więc żeby nie marnować czasu (bo i tak już dużo zmarnowałam) a że były wolne miejsca na kwiecień to zapisałam się na kurs obsługi kasy fiskalnej. Mogę też uczestniczyć w płatnych praktykach w zakładach pracy (2 miesiące) ale sama muszę znaleźć sobie te praktyki, może znacie kogoś kto chce zatrudnić praktykantkę do biura za darmo na dwa miesiące Nie ukrywam że wiąże z tym duże nadzieje na znalezienie w końcu pracy. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: i jak tu żyć?(o pomocy z mops-u)
pracę można znależć wszędzie-tiaaaaaaa
Nic bardziej mylnego, chociaż może i macie rację tylko niestety nie jestem
spawaczem i nie potrafię obsługiwać obrabiarki sterowanej numerycznie
itp.Szukałam pracy zgodnej ze swoim wylształceniem - chała nic nie ma więc
czekająć na jakiś wolny etat postanowiłam brać co popadnie i tak do sklepu mnie
nie wezmą bo nie mam kursu obsługi kasy fiskalnej ani minimum sanitarmego,
urzad pracy nie zajmuję się szukaniem ofert pracy- nie oszukujmy się, każdą
ofertę która wpłynie trzeba pazurani wyrywać żeby sie choć załapać na rozmowę
kwalifikacyjnej.W końcu echcieli mnie w sekretariacie,po 3m od rozmowy
kwalifikacyjnej ale żeby nie było zbyt prosto potrzebne jest szkolenie -
oczywiście kasę trzeba wyłożyć samemu. I tak na każde zawołanie potencjalnego
pracodawcy musiałam szukać na gwałt kogoś do dziecka, a potem cirepieć przez 12
godz bo karmie piersią a w czasie szkolenia nie było jak załatwić tego
problemu. DLatego słabo mi sięrobi jak słyszę żę praca jest wszędzie.Aha i
wynagroddzenie minimum.

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Gdzie?
Witam.

Orientuje sie moze ktos z Was, gdzie mozna zrobic kurs obslugi kasy
fiskalnej w Wawie?
Moze jakies www?

pozdrawiam

Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Religa: 100-proc. podwyżki są niemożliwe
> Normalnie jak czytam o strajkach lekarzy to dostaje palpitacji serca. Straciłam
> całą wiare(jaka mi pozostała) w służbę zdrowia. Nierozumiem jak LEKARZE mogą s
> trajkować?!

Otoz moga. Jak kazda inna grupa zawodowa. Lekarze strajkuja na calym swiecie i
jest to sytuacja raczej dosc przewidywalna.

> Przecież od nich zależy nasze życie a oni tak poprostu nie przyjmuj
> ą chorych!!! to szczyt!!

No wlasnie. Zalezy od nich zycie, ile jest ono warte dla panstwa.. i dla Panstwa
? To jest odpowiedzialna praca. I kazdy (mam nadzieje) lekarz te
odpowiedzialnosc czuje. Czemu wiec jest warta 1000 zlotych na miesiac ?

> Zawsze mi się wydawało, że lekarzem trzeba być z powoł
> ania,że nie każdy się nadaje a jednak widać, że większość to poprostu pazerniac
> y.

Nie. Trzeba byc lekarzem z pasji. Trzebac lubic i umiec pomagac. Ale W SKLEPIE
TO ZA MALO! Zeby kupic trzeba miec pieniadze. Za usmiech i chec pomocy to sie
wiele nie dostanie. Tak to juz jest. Nie wierzysz to oddaj mi swoja pensje.. Nie
chcesz ? Jestes pazerniak..

> Jeśli chcieliście więcej zarabiać trzeba było iść na bardziej interesowny ki
> erunek studiów albo zmienić zawód!!!

Trzeba bylo. Tyle ze nie chodzi o interesownosc tylko uczciwa zaplate za prace?
To grzech jest? Te opinie ze zmiana zawodu sa super.. Nie, ja raczej wyjade niz
zmienie zawod. Zdobycie go to nie byl dwutygodniowy kurs obslugi kasy fiskalnej.

> Wydaje mi się, że hasło "przede wszystkim
> nie szkodzić" nie jest wam znane.

Strajk polega na udzielaniu pomocy tylko osobom z zagrozeniem zdrowia i zycia.
"Przede wszystkim nie szkodzic" odnosi sie do odwrotnej sytuacji, w ktorej to
dzialania lekarza moglyby pogorszyc stan pacjenta. Warto wiedziec i "znac".

> Załuje, że moje zdrowie jest w rękach takich
> "fachowców" bo i tak jak człowiek nie da w łape to lekarz nic nie zrobi

Przykro mi ze masz takie zdanie. Swoja praca kazdego dnia udawadniam ze tak nie
jest. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: GIRLS czy myślicie,że znajde prace w sklepie bez..
Matko boska... jest cos takiego jak kurs obsługi kasy fiskalnej??????? Ja go
przeszłam w 5 minut kiedyś jak dostałam pracę w knajpie :)))
Co do twojego pytania - po przecztaniu całości postu wątpię czy dostaniesz
pracę. Sorry. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Zapłacimy za wypożyczanie książek !?
TO kompletne nieporozumienie!!! Pracuję właśnie w bibliotece dla dzieci i nie
wyobrażam sobie pobierania od nich pieniędzy. Może jeszcze mam iść na kurs
obsługi kas fiskalnych? Biblioteka to nie supermarket. Jestem absolutnie
przeciw! No to się wygadałam! Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: praca w Katowicach!!!
Agula czy wymagaja kursu obslugi kasy fiskalnej czy nie?odpisz Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: praca w Katowicach!!!
giwera123 czy trzeba miec ukonczony kurs obslugi kasy fiskalnej by tam
pracowac?odpisz to pilne Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Pracownik ochrony - 4zł za godzine! Czemu?
cóż, najwyraźniej czas zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej :)

Pozdrawiam

Losiu Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: gdzie zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej
gdzie zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej
Witam wszystkich. Czy ktoś może wie, gdzie w Częstochowie mozna zrobic kurs
obsługi kasy fiskalnej i ile taki kurs kosztuje? Z góry bardzo dziękuje za
odpowiedz:))))))) Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Kurs obsługi kas fiskalnych
Kurs obsługi kas fiskalnych
Pomóżcie proszę - chciałabym podjąć pracę, ale niezbędna będzie mi umiejętność
obsługi kasy fiskalnej. Czy ktoś wie, gdzie takie kursy odbywają się w
Katowicach? Próbowałam znaleźć w internecie, ale bez skutku...:( Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Kurs obsługi kasy fiskalnej
Kurs obsługi kasy fiskalnej
Witam, czy ktoś wie może gdzie i za ile na terenie TG lub w
okolicach można zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej? bardzo proszę o
pomoc.. z góry dziękuje Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Kurs obsługi kasy fiskalnej
witam wiem gdzie mozna na terenie sosnowca zrobic kurs obsługi kasy
fiskalnej + fakturowanie w cenie 450zł , prosze o kontakt na mejl
sirholly@interia.pl udziele wowczas telefonu do firmy Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: kurs obsługi kasy fiskalnej
kurs obsługi kasy fiskalnej
Gdzie w Wałbrzychu odbywają się kursy obsługi kasy fiskalnej/pomijając
kursy Urzędu Pracy/ Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: kurs obsługi kasy fiskalnej
kurs obsługi kasy fiskalnej
gdzie w poznaniu można zrobić taki kurs,szkolenie Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: kurs obsług kasy fiskalnej - gdzie??
kurs obsług kasy fiskalnej - gdzie??
Czy ktoś wie, gdzie warszawie można zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej?
Chodzi mi o firmę, która będzie mogła wystawić mi zaświadczenie o ukończeniu
takiego kursu. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: kurs obslugi kasy fiskalnej!
kurs obslugi kasy fiskalnej!
gdzie i za ile mozna szybko i skutecznie nauczyc sie obslugi kasy fiskalnej???
kurs. Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Kurs obsł. kasy
Kurs obsł. kasy
Orientuje się ktoś gdzie można zrobić kurs obsługi kasy fiskalnej i ile kosztuje? Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: Bezpłatne szkolenie EFS dla bezrobotnych
Bezpłatne szkolenie EFS dla bezrobotnych
Global Training Centre Sp.z.o.o. informuje o rekrutacji do
II edycji projektu "Nowe kwalifikacje – szkolenia dla kobiet
wracających do pracy",
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu
Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.1 "Wsparcie dla osób
pozostających
bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy" Programu Operacyjnego
Kapitał
Ludzki. Celem projektu jest aktywizacja zawodowa 48 kobiet
wracających do
pracy, zwiększenie ich konkurencyjności i aktywności poprzez
podwyższenie,
uaktualnienie i dostosowanie do potrzeb rynku pracy ich kwalifikacji
i
umiejętności zawodowych.

Beneficjentami Ostatecznymi projektu będą kobiety wracające do
pracy,
pozostające bez zatrudnienia (w tym zarejestrowane jako bezrobotne
lub
poszukujące pracy), zameldowane na terenie województwa łódzkiego. Do
udziału w projekcie w szczególności zapraszamy Panie: wracające do
pracy po
przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dzieci, po 45 roku
życia,
samotne matki, osoby niepełnosprawne oraz zamieszkujące tereny
wiejskie,
miejsko-wiejskie, miasta do 25 tys. Preferencje dla Pań z powiatów:
zgierski, radomszczański, opoczyński, kutnowski i tomaszowski. Z
uwagi na
program szkoleniowy projekt skierowany jest do kobiet z minimum
średnim
wykształceniem.

Uczestnictwo w projekcie jest całkowicie bezpłatne.

W ramach projektu realizowane są następujące zajęcia:
Moduły szkoleniowe wspólne dla wszystkich edycji:
•Szkolenie z języka angielskiego – j. angielski w środowisku pracy –
120
godzin. Kurs zakończony egzaminem LCCI
•Szkolenie komputerowe – komputer w środowisku pracy 60 godzin
Kurs obsługi kas fiskalnych - 12 h
•Warsztaty technik aktywnego poszukiwania pracy - 12 godzin
•Warsztaty kompetencji społecznych – 30 godzin
•Szkolenie prawo pracy – 6 godzin
•Doradztwo zawodowe indywidualne – 2 godziny
•Doradztwo prawne indywidualne – 1 godzina
•Doradztwo psychologiczne indywidualne – 2 godziny

Kursy zawodowe:
II edycja szkolenia: Kurs „Pracownik biurowy” – 120 godzin
III edycja szkolenia: Kurs „Księgowość” - 120 godzin

Oprócz szkoleń tematycznych uczestniczki projektu otrzymują
bezpłatnie:
•materiały szkoleniowe,
•catering (przerwy kawowe i obiadowe),
•refundację kosztów dojazdu na szkolenie
•refundację kosztów opieki nad dziećmi do lat 7 dla mam samotnych,
•stypendium za każdą godzinę obecności na zajęciach
•ubezpieczenie od NNW

Rekrutacja do projektu zostanie przeprowadzona w biurze projektu w
Łodzi,
Plac Komuny Paryskiej 5A, pok. 204, II p. budynek Domu Technika.
Rekrutacja
ciągła: poniedziałek-piątek: 10.00-15.00


Terminy realizacji szkoleń
II edycja: czerwiec – wrzesień 2009, 1 grupa – 16 Uczestniczek
III edycja: wrzesień-grudzień 2009, 1 grupa – 16 uczestniczek

Global Training Centre Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Biuro Projektu w Łodzi:
90-007 Łódź
Plac Komuny Paryskiej 5A, pok. 204, II p. (budynek Domu Technika)
tel./fax 042 633 82 63, e-mail: biuro.lodz@globaltc.eu,
Obejrzyj wicej wiadomoci



Temat: EFS Bezpłatne szkolenie dla osób bezrobotnych
EFS Bezpłatne szkolenie dla osób bezrobotnych
Global Training Centre Sp.z.o.o. informuje o rekrutacji do
II edycji projektu "Nowe kwalifikacje – szkolenia dla kobiet
wracających do pracy",
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu
Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.1 "Wsparcie dla osób
pozostających
bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy" Programu Operacyjnego
Kapitał
Ludzki. Celem projektu jest aktywizacja zawodowa 48 kobiet
wracających do
pracy, zwiększenie ich konkurencyjności i aktywności poprzez
podwyższenie,
uaktualnienie i dostosowanie do potrzeb rynku pracy ich kwalifikacji
i
umiejętności zawodowych.

Beneficjentami Ostatecznymi projektu będą kobiety wracające do
pracy,
pozostające bez zatrudnienia (w tym zarejestrowane jako bezrobotne
lub
poszukujące pracy), zameldowane na terenie województwa łódzkiego. Do
udziału w projekcie w szczególności zapraszamy Panie: wracające do
pracy po
przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dzieci, po 45 roku
życia,
samotne matki, osoby niepełnosprawne oraz zamieszkujące tereny
wiejskie,
miejsko-wiejskie, miasta do 25 tys. Preferencje dla Pań z powiatów:
zgierski, radomszczański, opoczyński, kutnowski i tomaszowski. Z
uwagi na
program szkoleniowy projekt skierowany jest do kobiet z minimum
średnim
wykształceniem.

Uczestnictwo w projekcie jest całkowicie bezpłatne.

W ramach projektu realizowane są następujące zajęcia:
Moduły szkoleniowe wspólne dla wszystkich edycji:
•Szkolenie z języka angielskiego – j. angielski w środowisku pracy –
120
godzin. Kurs zakończony egzaminem LCCI
•Szkolenie komputerowe – komputer w środowisku pracy 60 godzin
Kurs obsługi kas fiskalnych - 12 h
•Warsztaty technik aktywnego poszukiwania pracy - 12 godzin
•Warsztaty kompetencji społecznych – 30 godzin
•Szkolenie prawo pracy – 6 godzin
•Doradztwo zawodowe indywidualne – 2 godziny
•Doradztwo prawne indywidualne – 1 godzina
•Doradztwo psychologiczne indywidualne – 2 godziny

Kursy zawodowe:
II edycja szkolenia: Kurs „Pracownik biurowy” – 120 godzin
III edycja szkolenia: Kurs „Księgowość” - 120 godzin

Oprócz szkoleń tematycznych uczestniczki projektu otrzymują
bezpłatnie:
•materiały szkoleniowe,
•catering (przerwy kawowe i obiadowe),
•refundację kosztów dojazdu na szkolenie
•refundację kosztów opieki nad dziećmi do lat 7 dla mam samotnych,
•stypendium za każdą godzinę obecności na zajęciach
•ubezpieczenie od NNW

Rekrutacja do projektu zostanie przeprowadzona w biurze projektu w
Łodzi,
Plac Komuny Paryskiej 5A, pok. 204, II p. budynek Domu Technika.
Rekrutacja
ciągła: poniedziałek-piątek: 10.00-15.00


Terminy realizacji szkoleń
II edycja: czerwiec – wrzesień 2009, 1 grupa – 16 Uczestniczek
III edycja: wrzesień-grudzień 2009, 1 grupa – 16 uczestniczek

Global Training Centre Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Biuro Projektu w Łodzi:
90-007 Łódź
Plac Komuny Paryskiej 5A, pok. 204, II p. (budynek Domu Technika)
tel./fax 042 633 82 63, e-mail: biuro.lodz@globaltc.eu,
Obejrzyj wicej wiadomoci

Form:

Odnośniki

kursy euro wg NBP
kursy walut nbp archiwum
kursy walut frank szwajcarski
kursy sprzedaży euro w NBP
Kursy językowe dofinansowane
kursy na wózki WIDOWE
Kursy walut Archiwum
kursy walut historia
kursy walut PeKo SA
Kursy walut Tabela C


I kura ma skrzydła jak orzeł, ale cóż z tego? Aleksander Fredro (1793 - 1876)
Daleko trudniej jest żyć dla sprawy, aniżeli dla niej umrzeć. Hans Selye
Aby być szczęśliwym z mężczyzną, trzeba go bardzo dobrze zrozumieć i trochę kochać. Aby być szczęśliwym z kobietą, trzeba ją bardzo kochać i w ogóle nie próbować zrozumieć. Witold Zechenter
I tylko w jednym różnicie się od Boga - Bóg wie wszystko, a wy wszystko wiecie lepiej.
Absit omen! - Oby to nie było złym znakiem, złą wróżbą! Niech się nie spełni ta zła wróżba